Padací rámy, kryty
Značky

Kryt motoru Outback Motortek pro Tenere 700 EURO 5 / World Raid, vyrobený ze 4mm hliníkové slitiny. Kryt zepředu chrání svody, nový katalyzátor, olejový filtr, zespod celoý motor až po přepákování tlumiče zadní vidlice a kloubu stojanu. Kryt je vpředu dostatečně vysoký tak, aby bahno od předního kola nelétalo na motor. Zároveň zbytečně nezakrývá motorku až pod chladič, takže všude volně proudí vzduch.

Kryt motoru Outback Motortek pro Tenere 700, vyrobený ze 4mm hliníkové slitiny. Kryt zepředu chrání svody, olejový filtr, zespod celoý motor až po přepákování tlumiče zadní vidlice a kloubu stojanu. Kryt je vpředu dostatečně vysoký tak, aby bahno od předního kola nelétalo na motor. Zároveň zbytečně nezakrývá motorku až pod chladič, takže všude volně proudí vzduch.

Dvou dílný magnetický kryt kyvky. Jednoduchá montáž a ještě lehčí demontáž. Dokonalá ochrana kyvky před poškozením a znečištěním a navíc je nový kryt vytvořen tak, aby mytí po jízdě bylo snažší a nepřidělávalo tolik práce. Jedna část s magnetem se napevno nainstaluje na kyvku pomocí stahovacích pásek a druhá část se "nacvakne" na magnet a přichytí pomocí gumového pásku. Před mytím stačí jen sundat gumičku a po opláchnutí zase nasadit.

Tento zesilovací rám výfuku chrání rám motocyklu před drahými opravami při jízdě v terénu nebo při pádu na asfaltu. Pokud na výfuk působí příliš velká zátěž při pádu, rám se může ohnout směrem dovnitř, přičemž může dojít i k prasknutí svarů rámu. Ohnutý výfuk pak často třením poškozuje zadní kyvnou vidlici.