BMW
Značky
Výfukový systém se dvěma titanovými koncovkami a mezisvodem s oceli. O 4 kila lehčí, než originální výfuk. Homologováno, s vyjímatelnými DB killery.
Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,2 kilo lehčí, než originál.
Svody z nerezové oceli pro BMW bez katalyzátoru, o 2,15 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.
Titanové svody výfuků bez katalyzátoru jsou daleko lehčí, než originální díl. Tím, že výfukové plyny nemusí překonávat katalyzátor celá sestava mírně zvyšuje výkon motoru.
Titanové svody s viditelnými sváry pro BMW bez katalyzátoru, o 3,2 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.
Minimalistický titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný ocelový mezisvod a titanový tlumič, o 2,8 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.
Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. S ocelovým mezisvodem je o 3,4 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.
Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3,7 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.
Minimalistický titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3 kg lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.
Elegantní a lehoučký výfuk pro GS z titanu a karbonu. Model RAD zní hlubokým zvukem motoru přes celé spektrum otáček a přesto má homologaci pro silniční provoz. V barvě titanu, nebo černé.
Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,1 kilo lehčí, než originál.