Zadní tlumič TFX - Honda CRF 300L

Značka: TFX
21 139,91 Kč 15 019,73 Kč 23 153,35 Kč 29 274,74 Kč od 15 019,73 Kč 17 471 Kč bez DPH 12 413 Kč bez DPH 19 135 Kč bez DPH 24 194 Kč bez DPH od 12 413 Kč bez DPH
Obvykle 1-2 týdny Obvykle 1-2 týdny Obvykle 1-2 týdny Obvykle 1-2 týdny Zvolte variantu
Konfigurace
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Zadní tlumič ve 4 variantách, od základního pro každodení výlety až po plně nastavitelný, se kterým můžete vyrazit na rally. Tlumič je stavěn vždy podle každého zákazníka a motorky tak, aby přesně odpovídal nejčastějšímu použití motorky a váze jezdce, případně zavazadel. Tlumič tak dostanete vždy naladěný přímo na sebe. Proto Vám vždy budeme volat, abychom si upřesnili Vaše požadavky. Nastavení si pak můžete libovolně snadno měnit.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zadní tlumič ve 4 variantách, od základního pro každodenní výlety až po plně nastavitelný, se kterým můžete vyrazit na rally. Tlumič je stavěn vždy podle každého zákazníka a motorky tak, aby přesně odpovídal nejčastějšímu použití motorky a váze jezdce, případně zavazadel. Tlumič tak dostanete vždy naladěný přímo na sebe. Proto Vám vždy budeme volat, abychom si upřesnili Vaše požadavky. Nastavení si pak můžete libovolně snadno měnit.

Tlumič je možné objednat i ve snížené verzi. Pokud tedy z motorky v základní verzi nedosáhnete, kratší tlumič je ideální řešení úpravy pro bezpečnější ovládání motorky a vylepšení jízdních vlastností zároveň. Limitováni jsme jen vaším přáním na světlou výšku motorky.

Tlumič můžete mít ve 4 variantách. Ovšem pokud se nyní rozhodnete pro základní tlumič, nemusíte u něj do budoucna zůstat. Tlumiče TFX lze v servisním centru TFX nechat přeskládat na vyšší konfiguraci i po létech používání a tlumič tak nemusíte měnit celý za nový, pokud si budete věřit na náročnější terén, nebo účast v rally. Základní verzi můžete vylepšit na závodní. Komponenty jsou vždy stejné. Cenově je však vždy výhodnější vyšší konfigurace při rovnou pořízení, než postupná stavba (+ konkrétní díl, + servisní práce, + výměna některých komponent).

Základní tlumič

Tlumiče TFX jsou i v základní verzi technicky dokonalejší, než sériové tlumiče na motorce. Nejlevnější tlumiče, kde se dusík mísí s olejovou náplní, začnou ideálně fungovat až po promíchání obou složek - pokaždé, když přijedete do terénu, pojedete pár minut s tvrdším tlumičem, než se obě složky promísí a vytvoří ideální emulzi.  TFX používá oddělenou náplň oleje a dusíku a proto funguje daleko lépe už od rozjezdu. Pokud vjedete ze silnice do terénu, můžete se vždy spolehnout na známou reakci podvozku a nečekáte, než se tlumič zahřeje. Oddělené náplně také výrazně prodlužují servisní interval tlumiče. Olej stárne pomaleji a tlumič funguje perfektně mnohem déle.

Tlumič s hydraulickým nastavením předpětí pružiny

Na základním tlumiči nastavujete předpětí pružiny pomocí speciálních klíčů - dotažením dvou kontramatek. Pokud tlumič vybavíte hydraulickým nastavením předpětí pružiny, změna předpětí je daleko jednodušší - otáčením kolečka na těle tlumiče. Snadno tak přitvrdíte motorku pokaždé, když chcete jet ve dvou, nebo s větším množstvím zavazadel.

Tlumič s externí nádobkou s regulací průtoku oleje

Externí nádobka tlumiče znamená hlavně větší možnosti nastavení chování tlumiče. Pomocí dvou ventilů je možné precizně nastavit průtok oleje a tím chování celé motorky v náročném terénu. Tlumič s externí nádobkou obsahuje dvojnásobné množství oleje - tím se opět prodlužuje servisní interval výměny oleje. Větší množství oleje a více teplovodného hliníku kolem znamená také výrazně lepší chlazení oleje. Externí nádobku tedy doporučujeme všem, kteří motorku používají na dlouhé tratě v terénu.

Tlumič s externí nádobkou s regulací průtoku oleje a hydraulickým nastavením předpětí pružiny

Kombinací nádobky a hydraulického nastavení vznikne nejvyšší verze tlumiče, jaký můžete mít. Spojuje výhody snadné změny nastavení pro jízdu po silnici, terénem, ve dvou, s kufry a zároveň bude skvěle a dlouho fungovat v terénu.

Obrázky tlumiče jsou pouze ilustrační, konkrétní model na CRF300L se může lišit délkou a průměrem čepu. Konstrukce je však shodná s obrázky. Pro motorku Honda CRF300L je verze s externí nádobkou konstruována s nádobkou na hadici, nádobka není na těle tlumiče kvůli nedostatku prostoru na motorce.

„Nerozlišujeme mezi závodní a rekreační kvalitou. U nás je maximální odolnost a trvanlivost standart. Všechny nové výrobky pečlivě testujeme a podrobujeme extrémní zátěži.“ říká Hans-Dieter, majitel firmy. „Díky tomu můžeme našim zákazníkům nabídnout prodlouženou záruku na 5 let.“

Zajímavé technické informace:
  • Tělo tlumiče o průměru 36 a 46 mm je vyrobeno z hliníku 6082 T6
  • Pístnice má průměr 16 mm
  • Rozsah hydraulického předpětí 15 mm
  • Pro větší účinnost a životnost je těsnění vyztuženo teflonovým kroužkem
  • Spodní a horní oko je z hliníku 7075
  • Ložiska z nerezové oceli

Po objednání tlumiče Vám zavoláme nebo napíšeme, abychom si společně upřesnili požadované nastavení podle váhy a způsobu použití motorky.