Podle motorky, Strana 6
Značky
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosiče bočních brašen nebo kufrů Outback Motortek X-Frame pro motocykl BMW F650 GS / F700 GS / F800 GS. Nosiče jsou vybaveny vloženými plotnami po obou stranách. Tyto plotny lze posouvat v rámci nosiče zepředu dozadu a zvolit tak ideální místo pro uchycení například kanystru Rotopax nebo boxu na nářadí.
Nosiče kufrů pro KTM 790. Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Svody z nerezové oceli pro BMW bez katalyzátoru, o 2,15 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.
Sada padacích rámů a krytu motoru Outback Motortek pro Suzuki V-Strom 800 DE. Prověřené testováním skutečnými pády. Spolehlivě ochrání vaši motorkou.
Padací rámy spolehlivě ochrání Tigera před poškozením při pádu. Konstrukce soustřeďuje energii nárazu jen na nejpevnější místa motocyklu. Dostatečná vzdálenost padacího rámu od motocyklu zajistí ochranu i při pádu v offroadu, případně tak velkém nárazu, že by došlo k částečné deformaci padacího rámu. Drahé díly motocyklu tak zůstávají v bezpečí. Testováno mnoha reálnými pády.
Odolné ocelové padací rámy UNIT garage pro BMW R12 NineT, které spolehlivě ochrání hlavy válců při pádu motorky na jakýkoli povrch.
Padací rámy Outback Motortek pro Suzuki V-Strom 800 DE. Prověřené testováním skutečnými pády. Spolehlivě ochrání vaši motorkou.
Ocelový padací rám pro Triumph Scrambler 1200 od roku výroby 2019 až po současný model.
Nosič (rám) motocyklu BMW Motorrad GS ADVENTURE jsou navrženy pro montáž hliníkových zavazadel a nemají standardní plochý profil na straně výfuku. Tato speciální edice OS-PLATFORM zahrnuje adaptér z nerezové oceli pro zploštění profilu a poskytuje silné místo pro montáž OS-PLATFORM, na kterou pak můžete připevnit Kriega „Soft Luggage“.
Prakticky nezničitelná platforma vyrobená z Nylon-6 materiálu, který je lehčí než slitina a nedochází u něj k „únavovým“ problémům. Je vybavena volitelnými body pro upevnění, čím se stává univerzální pro nejběžnější typy motocyklů. Na tuto platformu můžete připevnit jednu brašnu OS-32 nebo OS-22 nebo jeden kanystr či zásobník na vodu Rotopax o objemu 1.75 galonu (cca 6,6 litru). Dále ji můžete použít pro připevnění Adventure brašny OS-6 nebo OS-12 s jedním nebo dvěma kanystry na palivo / vodu Rotopax o objemu 1 galon (cca 3,78 litru).