Podle motorky, Strana 5
Značky
Kryt motoru, který odolá nárazům při jízdě v jakémkoli těžkém terénu. Spodní podélné prolisy pomáhají motorce sklouznout po tvrdých překážkách s minimem odporu. Kryt ochrání motor, olejový filtr a výfukové svody před odletujícím kamením a bahnem, takže nezablácený motor se stále optimálně chladí.
Kryt motoru ze 4mm hliníkové slitiny s ocelovými montážními prvky pro ochranu nejcitlivějších částí motoru při jízdě v terénu.
Kryt motoru Outback Motortek pro Tenere 700 EURO 5 / World Raid, vyrobený ze 4mm hliníkové slitiny. Kryt zepředu chrání svody, nový katalyzátor, olejový filtr, zespod celoý motor až po přepákování tlumiče zadní vidlice a kloubu stojanu. Kryt je vpředu dostatečně vysoký tak, aby bahno od předního kola nelétalo na motor. Zároveň zbytečně nezakrývá motorku až pod chladič, takže všude volně proudí vzduch.
Kryt motoru Outback Motortek pro Tenere 700, vyrobený ze 4mm hliníkové slitiny. Kryt zepředu chrání svody, olejový filtr, zespod celoý motor až po přepákování tlumiče zadní vidlice a kloubu stojanu. Kryt je vpředu dostatečně vysoký tak, aby bahno od předního kola nelétalo na motor. Zároveň zbytečně nezakrývá motorku až pod chladič, takže všude volně proudí vzduch.
Kryt motoru Outback Motortek, který odolá nárazům při jízdě v jakémkoli těžkém terénu. Spodní podélné prolisy pomáhají motorce sklouznout po tvrdých překážkách s minimem odporu. Kryt ochrání motor, olejový filtr a výfukové svody před odletujícím kamením a bahnem, takže nezablácený motor se stále optimálně chladí.
Kryt motoru pro BMW R nineT, lisovaný za studena z 3 mm hliníkové slitiny. Je větší, než originální díl, chrání svody výfuku a díky profilovaným žebrům je dostatečně pevný pro lehký offroad.
Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Minimalistický levý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Minimalistický levý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Minimalistický nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem - na levou stranu motorky.
Minimalistický nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem - na levou stranu motorky.
Minimalistický boční nosič UNIT garage pro boční brašny s rychloupínacím mechanismem UNIT garage - vodotěsné, kožené nebo textilní. Pouze pro levou stranu.
Univerzální nosiče kufrů z nerezové oceli, ideální pro kufry a brašny UNIT garage. Nosiče jsou asymetrické, na straně výfuku jsou připravené pro kufr se zůžením.
Nerezové kryty sání pro všechny vzduchem chlazené motory BMW boxer od roku 2004. Ideální pro vyladění vašeho BMW R nineT.
Nerezové svody pro Aprilia Touareg 660, bez katalyzátoru, včetně kompenzátoru a karbonové krytky.
Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,2 kilo lehčí, než originál.
Minimalistický nosič, který krásně splyne s designem motorky. Rám samotný neruší čistý design motorky.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.