Brašny, kufry, nosiče..., Strana 4
Značky
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosiče kufrů pro KTM 790. Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosič (rám) motocyklu BMW Motorrad GS ADVENTURE jsou navrženy pro montáž hliníkových zavazadel a nemají standardní plochý profil na straně výfuku. Tato speciální edice OS-PLATFORM zahrnuje adaptér z nerezové oceli pro zploštění profilu a poskytuje silné místo pro montáž OS-PLATFORM, na kterou pak můžete připevnit Kriega „Soft Luggage“.
Prakticky nezničitelná platforma vyrobená z Nylon-6 materiálu, který je lehčí než slitina a nedochází u něj k „únavovým“ problémům. Je vybavena volitelnými body pro upevnění, čím se stává univerzální pro nejběžnější typy motocyklů. Na tuto platformu můžete připevnit jednu brašnu OS-32 nebo OS-22 nebo jeden kanystr či zásobník na vodu Rotopax o objemu 1.75 galonu (cca 6,6 litru). Dále ji můžete použít pro připevnění Adventure brašny OS-6 nebo OS-12 s jedním nebo dvěma kanystry na palivo / vodu Rotopax o objemu 1 galon (cca 3,78 litru).
Plotna na zadní nosič motorky ze 4mm hliníku, ideální pro převoz textilních brašen. Kompatibilní s novými 27 Tail Bagy Bumot a kanystry Rotopax
Plotna na zadní nosič motorky ze 4mm hliníku, ideální pro převoz textilních brašen. Kompatibilní s novými 27 Tail Bagy Bumot.
Plotna pro montáž originálního horního kufru BMW z modelů BMW R1200GS a R1250GS LC na model R1300GS. Černá nebo stříbrná.
Minimalistický pravý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Minimalistický pravý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Výprodej - ROZBALENÉ, NOVÉ - Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Horní hliníkový 36L kufr UNIT garage s rychloupínákem pro Husqvarna Norden 901. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku.
Horní hliníkový 36L kufr UNIT garage s rychloupínákem pro KTM 890 Adventure. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku.
Hliníkový kufr, kompatibilní se všemi běžnými bočními nosičemi s průměrem trubky nosiče 18mm. Snadné uchycení na motorku rychloupínákem bez použití nářadí. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Hliníkový kufr, kompatibilní se všemi běžnými bočními nosičemi s průměrem trubky nosiče 18mm. Snadné uchycení na motorku rychloupínákem bez použití nářadí. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Univerzální nosiče kufrů nebo bočních brašen z nerezové oceli, ve stříbrné nebo lakované na černo. Perfektní pro kufry UNIT garage.