Brašny, kufry, nosiče..., Strana 3
Značky
Náhrada plastového držáku RZ pro řadu R nineT z kovu. Díl perfekeně navazuje na trubkový podsedlový rám motorky. Připraveno pro montáž originálního koncového světla BMW. RZ je montována na hliníkovou plotnu, výše než na originálním plastovém držáku.
Čtyři velikosti voděodolných vaků od 5 do 30 litrů kapacity mohou být použity samostatně nebo připevněné ke Kriega batohům k vytvoření modulárního zavazadlového systému až do kapacity 90 litrů. Jednoduché připevnění díky rychloupínacím hákům, žádné další lana nebo voděodolné kryty nejsou potřeba. Mohou být také použity jako tank bagy na nádrž s připojením Kriega Tank Converter.
Čtyři velikosti voděodolných vaků od 5 do 30 litrů kapacity mohou být použity samostatně nebo připevněné ke Kriega batohům k vytvoření modulárního zavazadlového systému až do kapacity 90 litrů. Jednoduché připevnění díky rychloupínacím hákům, žádné další lana nebo voděodolné kryty nejsou potřeba. Mohou být také použity jako tank bagy na nádrž s připojením Kriega Tank Converter.
Univerzální vodotěsná brašna na zadní sedlo nebo nosič se vstupy z obou stran a variabilním objemem od 28 do 40 litrů. Sada na 40 litrů je perfektním úložným prostorem pro stan, karimatku nebo spací pytel. Případně srolujte oba konce, abyste snížili kapacitu na 28 litrů, což je ideální pro nepromokavé a teplejší oblečení na kratší vyjížďky.
Čtyři velikosti voděodolných vaků od 5 do 30 litrů kapacity mohou být použity samostatně nebo připevněné ke Kriega batohům k vytvoření modulárního zavazadlového systému až do kapacity 90 litrů. Jednoduché připevnění díky rychloupínacím hákům, žádné další lana nebo voděodolné kryty nejsou potřeba. Mohou být také použity jako tank bagy na nádrž s připojením Kriega Tank Converter.
Boční brašna OS-22 sdílí mnoho funkcí tradičních tvrdých zavazadel díky odolnosti a bezpečnosti při jízdě v náročných podmínkách. 100% vodě odolný rolovací uzávěr s vyjímatelnou vnitřní vložkou zaručuje, že obsah zůstane ochráněn před vniknutím vody. Montáž a demontáž OS-32 brašny k motorce zabere méně než jednu minutu díky rychle upínacím popruhům a přezkám. Stejné popruhy stlačí brašnu do požadované pozice, žádné další utahovací pásy nebo popruhy nejsou potřeba.
Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.
Minimalistický levý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Minimalistický levý nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem.
Minimalistický nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem - na levou stranu motorky.
Minimalistický nosič pro brašny UNIT garage s rychloupínacím mechanismem - na levou stranu motorky.
Minimalistický boční nosič UNIT garage pro boční brašny s rychloupínacím mechanismem UNIT garage - vodotěsné, kožené nebo textilní. Pouze pro levou stranu.
Není nic jednoduššího než připevnit vodotěsný nosič Monsoon EVO k nosiči zavazadel s 18mm trubkami. Pokud se v místě držáku nenachází nějaká překážka. Pomocí systému Bracket Shifter můžete jeden ze dvou držáků na nosiči Monsoon Evo posunout o 35 mm. Díky tomu Monsoon Evo dokonale pasuje na originální nosič zavazadel z nerezové oceli BMW řady GS. Kromě toho se s Bracket Shifterem hodí Monsoon Evo také k nosiči zavazadel GIVI (který používají i různí výrobci motocyklů), kde jsou spodní úchyty přišroubovány.
Univerzální nosiče kufrů z nerezové oceli, ideální pro kufry a brašny UNIT garage. Nosiče jsou asymetrické, na straně výfuku jsou připravené pro kufr se zůžením.
Náhrada plastového držáku RZ pro řadu R nineT pro montáž na telelever. Kompletní držák s úchyty na originální blikače, včetně LED osvětlení RZ a kabeláže pro zapojení, vedené uvnitř trubky.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.